Στην M Support ΕΕ, η δέσμευσή μας δεν περιορίζεται μοναχά στην υλοποίηση και συντήρηση συστημάτων – είμαστε δίπλα σας σε κάθε βήμα της επιχειρηματικής σας πορείας. Μέσω της ειδικευμένης τηλεφωνικής υποστήριξης, επικεντρωνόμαστε στην επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν κατά τη χρήση των εφαρμογών που υποστηρίζουμε ή κατασκευάζουμε. Παράλληλα, η τεχνική υποστήριξη myData αποτελεί ανεξάρτητη υπηρεσία, που εξειδικεύεται στην επίλυση προβλημάτων διασύνδεσης με το σύστημα. Σε στενή συνεργασία με τον λογιστή της επιχείρησής σας, αναλαμβάνουμε να εξασφαλίσουμε ότι τα δεδομένα σας μεταφέρονται με ακρίβεια και ότι κάθε τεχνική δυσκολία αντιμετωπίζεται άμεσα – όχι μόνο για την βέλτιστη λειτουργία της επικοινωνίας μεταξύ του λογιστικού λογισμικού και της εφαρμογής myData, αλλά και για την κάλυψη των φορολογικών απαιτήσεων της επιχείρησής σας.
Πώς Λειτουργεί η Υπηρεσία
Επικοινωνία και Καταγραφή Αιτημάτων
Αμέσως μόλις εντοπιστεί κάποιο ζήτημα – είτε τηλεφωνικά είτε μέσω ηλεκτρονικών καναλιών – καταγράφουμε λεπτομερώς το αίτημα σε συνεργασία με τον λογιστή σας για να διασφαλίσουμε την ακρίβεια των πληροφοριών.
Άμεση Διάγνωση και Επίλυση
Η έμπειρη ομάδα τεχνικής μας υποστήριξης προχωρεί σε αναλυτική διάγνωση του προβλήματος και εργάζεται άμεσα για την επίλυσή του, εξασφαλίζοντας την απρόσκοπτη λειτουργία της διασυνδεδεμένης εφαρμογής.
Προληπτική Συντήρηση και Βελτιστοποίηση
Μέσω της συστηματικής παρακολούθησης, προτείνουμε αλλαγές στις διαδικασίες και στον τρόπο λειτουργίας της εφαρμογής, έτσι ώστε ενδεχόμενα προβλήματα να αντιμετωπίζονται προληπτικά και να αυξάνεται η αποδοτικότητα του συστήματός σας.